logo samorzad

mapa stronykontaktniepelnosprawni

podkarpackie-logo

uchw sejmik2
 
uchw zarzad2
 
rcl-rzdowe-centrum-legislacyjne-160x80a
 
zam-publ

sprawy do

WYDANIE AKTUALNE PPS

pps mini 1 2017

ARCHIWALNE PRZEGLĄDY

przeglad-sterta-160

Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich

 

Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

 

Program Operacyjny Rybactwo i Morze

Newsletter Samorządu

wrota-prom

Kryształy PRuSpośród 200 zgłoszonych projektów, Podkarpackie zdobyło wyróżnienie w kategorii „Najlepsza Kreatywna Kampania Promocyjna” za globalną kampanię promocyjną towarzyszącą otwarciu Muzeum im. Rodziny Ulmów w Markowej.

Konkurs „Kryształy PR-u” to inicjatywa, której celem jest promowanie i nagradzanie najbardziej wartościowych aktywności jednostek samorządów terytorialnych i organów administracji państwowej jako inspiratorów kreatywnych działań i rozwiązań. 

Nasz projekt w założeniu miał zwrócić uwagę opinii publicznej na otwarcie i działalność Muzeum im. Rodziny Ulmów w Markowej. Dzięki przemyślanym działaniom komunikacyjnym udało się dotrzeć do szerokiego grona odbiorców, przekazując jednocześnie wiedzę o relacjach polsko-żydowskich i heroicznych postawach Polaków (m.in. Rodziny Ulmów - patronów Muzeum) podczas II wojny światowej - ratujących życie sąsiadów żydowskiego pochodzenia. Projekt realizowało Województwo Podkarpackie (Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego) we współpracy z Ministerstwem Spraw Zagranicznych i firmą Concept Music Art z Krakowa.

Wystawa „Samarytanie z Markowej” trafiła do 27 placówek dyplomatycznych i kulturalnych RP w 24 krajach na wszystkich 6 kontynentach w 15 wersjach językowych. 

Transmisja uroczystości otwarcia Muzeum przeprowadzona została w 19 placówkach dyplomatycznych i kulturalnych RP w 14 krajach na 4 kontynentach w 5 językach.

Film prezentujący Muzeum wyświetlony został w 22 placówkach dyplomatycznych i kulturalnych RP w 20 krajach na 5 kontynentach w 12 wersjach językowych. 

Otwarcie muzeum relacjonowało 130 akredytowanych dziennikarzy z Polski i 28 z zagranicy (w tym z agencji Reuters i AFP) 

Ukazało się ok. 119 publikacji informacji dotyczącej otwarcia Muzeum na całym świecie. Ponad 900 publikacji związanych z Muzeum im. Rodziny Ulmów w polskich mediach (radio, prasa, telewizja, internet)

Wartość ekwiwalentu reklamowego publikacji w Polsce wyniosła: 8 908 643 zł (na podst. informacji Press-service) 

Posty dotyczące Otwarcia Muzeum na 2 profilach FB prowadzonych przez UMWP osiągnęły zasięg ponad 173 000. 

Publikacje, które ukazały się po otwarciu Muzeum, przybliżające bohaterską postawę Polaków ratujących Żydów podczas II wojny światowej, przeczyły stereotypowi Polaka-antysemity. W ciągu 5 miesięcy od otwarcia Muzeum zwiedziło je ponad 30 000 osób.

Poniżej zamieszczamy link do materiału wideo z otwarcia muzeum:

https://www.youtube.com/watch?v=LbMvsLyYpEE

Biuro prasowe UMWP

Statystyka

Odwiedza nas 652 gości oraz 0 użytkowników.