logo samorzad

mapa stronykontaktniepelnosprawni

podkarpackie-logo

uchw sejmik2
 
uchw zarzad2
 
rcl-rzdowe-centrum-legislacyjne-160x80a
 
zam-publ

sprawy do

WYDANIE AKTUALNE PPS

pps 16 02

ARCHIWALNE PRZEGLĄDY

przeglad-sterta-160

Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich

 

Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

 

Program Operacyjny Rybactwo i Morze

Wystarczy założyć specjalne okulary i na filmiku promocyjnym można zobaczyć Podkarpacie w trzech wymiarach. Spot reklamowy o naszym regionie wykonano w technologii 3D. Takiej jeszcze promocji naszego regionu nie było. W 30-sekundowym spocie reklamowym wykonanym w nowoczesnej technologii 3D zaprezentowano walory Podkarpacia. To niezwykły filmik, bo Połoninę Wetlińską, statek kosmiczny, lot szybowcem czy śmigłowiec można zobaczyć w trzech wymiarach.
Spot wykonany na zlecenie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podkarpackiego będzie emitowany od 24 października do końca listopada w blokach reklamowych stacji: TVN24, TV Biznes, Polsat News, TVP 1, TVP 2 i TVP Info. Filmik informuje, że nasze województwo jest innowacyjne, dlatego też spot wykonano w innowacyjnej technologii 3D.

- Koszt wykonania 30-sekundowego spotu wraz z przeniesieniem autorskich praw majątkowych wynosi 63 tys. zł – poinformował Wiesław Bek, rzecznik prasowy marszałka województwa podkarpackiego. – Większość tej kwoty, 53,5 tys. zł, pochodzi z Europejskiego Funduszu Społecznego, a reszta z budżetu państwa i samorządu województwa. Przewidywany koszt kampanii medialnej spotu wynosi ponad 297 tys. zł.

To jedna z pierwszych w Polsce produkcji reklamowych wykonanych w 3D. Film można oglądać w internecie, aby zobaczyć go wersji 3D i wystarczą okulary do oglądania takich produkcji. Do oglądania w telewizji takiego trójwymiarowego spotu w trzech wymiarach trzeba mieć odpowiedni odbiornik.

-Pierwsza scena filmu to stojący na górze na Połoninie Wetlińskiej mężczyzna – mówi Grzegorz Bogaczewicz, właściciel Agencji Reklamowej, która wykonała film promocyjny. – Niby to nic nadzwyczajnego, ale żeby zrobić taką krótką scenkę, musieliśmy wwieźć na górę 200 kg sprzętu i cztery noce czekać na bezchmurne niebo z gwiazdami.

Gdy robiono film odganiano jelenie od kamery, na skrzydle lecącego szybowca umieszczono cały sprzęt filmowy i zawieszono człowieka na linie na kilka godzin.

Tak zrobiony spot ma przyciągnąć na Podkarpacie turystów i biznesmenów. Ma on uzmysłowić mieszkańcom naszego regionu, że mieszkają w pięknym zakątku kraju, ale to też region innowacyjny słynący z nowoczesnego przemysłu i lotnictwa.