logo samorzad

mapa stronykontaktniepelnosprawni

podkarpackie-logo

uchw sejmik2
 
uchw zarzad2
 
rcl-rzdowe-centrum-legislacyjne-160x80a
 
zam-publ

sprawy do

WYDANIE AKTUALNE PPS

pps mini 1 2017

ARCHIWALNE PRZEGLĄDY

przeglad-sterta-160

Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich

 

Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

 

Program Operacyjny Rybactwo i Morze

Polacy wolą spędzać wakacje w innych częściach świata. Oferty Last Minute w Biurach Podrózy sprzedawane są na pniu. Natomiast 30 lat temu wystarczyło w bieszczadach postawić kilka łózek polowych, a niespotykane gdzie indziej widoki i przyroda przyciągała turystów. Dzisiaj to się zmienia-ocenia Jarosław Reczek, dyrektor departamentu promocji i turystyki Urzędu Marszałkowskiego w Rzeszowie.

Oferty odpoczynku za granicą przyciągają, bo dobra pogoda jest gwarantowana. Zdaniem naszego gościa Bieszczady to marka, która lepiej rozpoznawana jest w Polsce niż samo Podkarpacie. Nasze góry to zdaniem dyrektora Reczka podkarpacki raj. Mamy pałace, parki i ciekawe muzea. I to jest sposób na nienajlepszą pogodę. Jednak przedsiębiorcy muszą ze sobą współpracować przygotowując kompleksową ofertę dla turystów. Promocja prowadzona przez samorządy lokalne wymaga połączenia sił. Dzisiaj każda gmina ma swój dział promocji i trzeba to zmienić.