logo samorzad

mapa stronykontaktniepelnosprawni

podkarpackie-logo

uchw sejmik2
 
uchw zarzad2
 
rcl-rzdowe-centrum-legislacyjne-160x80a
 
zam-publ

sprawy do

WYDANIE AKTUALNE PPS

pps mini 1 2017

ARCHIWALNE PRZEGLĄDY

przeglad-sterta-160

Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich

 

Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

 

Program Operacyjny Rybactwo i Morze

Przez cztery lata o naszym regionie będzie można przeczytać między innymi w magazynach pokładowych w samolotach Ryanair i na stronie internetowej tego przewoźnika. Zarząd województwa uznał, że warto wydać takie pieniądze na promocję w największych tanich liniach lotniczych w Europie. Dziś w Jasionce padły pierwsze uzgodnienia w tej sprawie.
Ryanair, jak informował dziś w Jasionce przedstawiciel linii, w ubiegłym roku przewiózł 78 milionów pasażerów. Lata na 160 lotnisk i realizuje półtora tysiąca połączeń dziennie do 27 krajów. To jego zdaniem daje dobre możliwości promocji takich regionów jak Podkarpacie.
Szczegóły tego jak będzie wyglądać ta reklama na stronie internetowej nie są jeszcze znane - zdecydują o tym pracownicy Urzędu Marszałkowskiego i Ryanaira. Ale jak zapewnia przewoźnik - ich strona internetowa to doskonały sposób dotarcia do milionów osób na całym świecie.
Marszałek województwa zapewnił że kampania promocyjna ruszy w maju - szczegółami zajmie się nowy zespół ludzi wydziału promocji. W wydawanych co miesiąc magazynach pokładowych Ryanaira - Podkarpacie dostanie na promocje jedną stronę. Logo promocyjne regionu przewoźnik umieści na jednym ze swoich samolotów. Rynair zapowiada że w tym roku, na trasach z i do Rzeszowa chce przewieźć o 70 tysięcy pasażerów więcej niż w ubiegłym roku. Wtedy było ich 300 tysięcy. Niestety z Jasionki wycofały się Polskie Linie Lotnicze LOT ze swoja ofertą połączeń za Ocean.
Jak dowiedzieliśmy nieoficjalnie uruchomienie połączeń na tej samej trasie rozważa Air Italia. Na razie jednak firma analizuje, czy połączenie byłoby opłacalne.

TVP Rzeszów